chios

Trött på kylan!

Publicerad 2009-02-02 19:16:15 i Allmänt

Jag är så trött på kylan. Det räcker nu, jag vill ha vår. Det behöver inte bli så mycket varmare, men gärna på plussidan iaf.
Det är så jobbigt att klä på barnen när man ska ut. Alla som har småbarn känner nog igen sej antar jag.
Den ena springer omkring och "flamsar" medan den andre tappar benen och ligger på golvet och ålar. Samtidigt så blir man bara svettigare och svettigare och man känner adrenalinet pumpa lite smått.
Tänk vad skönt när man bara behöver sätta på en jacka, mössa och ett par skor. Klart!!  Åååååå, vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela