chios

födelsedag

Publicerad 2011-04-03 13:38:12 i Allmänt


Grattis!!
Idag fyllde gubbskrutten aka Kribbe 39 år. Vi väckte honom med skönsång, paket och en kopp te. Han fick en tröja av mej och egenhändigt gjorda paket av tjejorna.
Svärmor&svärfar var förbi och fikade och gratulerade sonen deras.
Igår fick han en god middag på Chinatown i present av mej. Vi valde Black&White båda två, det är så gudomligt gott. Mycket mat och bra service får man också. Rekommenderas varmt!!


Kribbe blåser ut ljusen på tårtan. De var mycket viktiga tyckte barnen.



Tårtan som bestod av vaniljsås och bananer samt grädde och jordgubbar på toppen.
Sandra försökte skriva Kribbe 39 år men det var lite svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela