chios

Söndagmorgon.

Publicerad 2011-04-10 08:19:03 i Allmänt

Idag vaknade Frida kl 6.30 så några sovmorgnar är det inte tal om. Jag fick dock ligga kvar i sängen en liten stund och dra mej (om man bortser från de 5 ggr som jag blev tvungen att kliva upp för diverse "ärenden" som F ville att jag skulle göra). Jag får väl sova när jag blir gammal.
Senare idag ska jag och frida följa med kusin jens på lite cashing igen. Nu är ju snön borta så skatterna borde vara lättare att hitta nu. Hoppas på tur!

Igår började Kribbe sitt nya jobb på allvar. Han är iväg på sin första tågresa och de skulle fara heeeela vägen till Avesta. Men det tar tid för de åker bara i 30 km/timmen, med andra ord, de kryper fram. Men kul för K att få göra nåt nytt i livet.

Imorgon ska vi med frida till hennes psykolog för fortsatt utredning. Hon skulle göra nåt nytt "test" på henne. Om jag ska vara ärlig så hoppas jag vi hamnar på Hab eller nåt annat ställe för den här pågående utredningen är inte bra. Ett skämt skulle jag nog vilja kalla den.

Igår var jag till Räfsnäs och tittade på hopptävlingar en liten stund. Jag hann se en klass och det var ponniernas tur. Åhh, vad jag saknar detta.....att vara på en tävlingsplats en hel dag, det är så kul. Har jag tur och det löser sej med kribbes jobb så kanske jag kan följa med Lena på nåt evenemang framöver. Vill det så gärna!!

Snart ska vi bege oss ut, ungarna ska leka och jag ska kratta löv. Bäst att passa på när det inte stormar ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela