chios

Tjipp.

Publicerad 2011-04-04 15:44:50 i Allmänt

Förra veckan var jag ut till Lena och stallet. Det var väldigt länge sen sist men jag har haft fullt upp. Nu tyckte jag dock att det var nog så jag tog en fm "ledigt" åt mej själv. Det var välbehövligt kan jag lova för är det något som gör en lugn i själen så är det "hästlivet". När jag kliver in i stallet då stängs StressochjäktAnna av och in kliver en lugn och avkopplad Anna istället. Det är så gudomligt att vara i stallet, ett måste helt enkelt. En gång hästtjej, alltid hästtjej!!
Tack Lena för att jag får vara med dej och hästarna!!














Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela