chios

underbart

Publicerad 2011-04-25 18:50:59 i Allmänt

Vilket väder!! Underbart att leva just nu!! :-)

Idag har vi varit ute hela dagen....efter frukost for vi till hamnen för att mata fåglar men inga fåglarna fanns att tillgå. Fick senare veta att de har farit iväg för att göra bon, lägga ägg och bli mamma och pappa. Kanske vi får se små dunbollar längre fram?
   Sen for vi upp till elljusspåret och dess lekplats med tillhörande linbana. Den är skoj! Lekte där en stund och sen plockade vi en bukett vitsippor och gick hem till mor och far för lite lunchäta. Fiskgratäng/potatis och mango till efterrätt. Gott!
På em kom dom hem till oss och då var vi ute och gjorde nytta i trädgården resten av dagen.
Ett besök vid bäcken och dyngsura nedre delar av barnen avslutade det hela. Nu sitter dom och ser på tv och är nog ganska trötta, de lär nog somna gott ikväll. Jag med!

Imorgon är det jobb på ABB som gäller, detta är sista veckan, sen är jag arbetslös igen. Bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela