chios

Vårpromenad

Publicerad 2011-04-04 19:09:04 i Allmänt

Är nyligen hemkommen från en långpromenad med Kribbe och barnen. Vi satte dom i varsin vagn och sen begav vi oss iväg runt söppenmyren/väderbacken. Vi var ute i 2 timmar och det var helt ljuvligt ute. Detta ska vi göra om ofta!!


Översvämning vid nya vägen till väderbacken.





Fåren vid väderbacken.


Sandra och Frida vid fåren.


Kossorna vid väderbacken.


Kribbe på promenad över söppenmyren.


Fint fiskevatten.




Gångstråk vid Söppenmyren.


Ljuvligt vårtecken.


Ser ni tussilagon? Aldrig har väl en blomma gjort mej så glad som idag! Våren är här på riktigt!!

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie Eriksson

Publicerad 2011-04-04 19:28:08

Åh vad härligt att se vårtecknen komma fram. Så fint med tussilagon i dikeskanten. Ni ser ut att ha haft en riktigt härlig vårpromenad!

Postat av: tjippen

Publicerad 2011-04-07 01:47:09

Naemi ser så smal ut,får hon bara blåbärs o granris att äta??! Dolchevita däremot,har hon smaskat marshmallows hela vintern??!

Postat av: åsa

Publicerad 2011-04-09 08:19:11

Har också letat tussilago men har inte hitta några än. kram åsa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela