chios

Fredag

Publicerad 2011-08-26 17:38:03 i Allmänt

Igår följde jag med Mia (som moraliskt stöd) till hästarna i Österbo...ni vet, islandshästarna som står utmed riksvägen vid Lernbo.
Hon red på en gräsväg som ligger i anslutning till gården och det gick jättebra för Mia. Hrami (?) var lite på tårna men det gick hur bra som helst ändå.
Efter hon hade ridit så fick jag sitta upp och rida en liten stund. Jag fick prova på att tölta och det var skitskoj. Det blev en kort ridtur men det lilla stärker själen i flera dagar.
Tack Mia! Följer gärna med fler gånger. :-)

Igår fick Sandra feber på kvällskvisten samt nässnörvel. Hon fick därmed vara hemma från lekis idag. Hon har dock varit feberfri idag men förkyld, hon har lekt och sprallat precis som vanligt. Skönt!
Däremot har ju den manliga delen i huset trillat dit med huvudvärk och snörvel. Oj, oj, oj... ;)
Hoppas jag slipper undan!

Vi har inte gjort nåt vettigt alls idag....lekt och slappat och gjort en knäckig äppelpaj, det är väl ungefär vad vi har åstadkommit. Kvällen lär nog fortsätta i samma slöa anda skulle jag tro.

Ha en bra fredagskväll.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-09-13 22:29:24

Det var toppen att du följde med! Trygghet i en Anna :) Klart du får följa med igen. Jodå, han heter Hrami. Kram på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela