chios

torsdag

Publicerad 2011-08-11 18:29:01 i Allmänt

Idag har jag varit ledig och då hade jag tänkt hinna med en del saker.

Plocka blåbär/kantareller=check
klippa en del av gräset=check
storhandla=check
hämta biljetter till cirkusen=check
laga mat, twice=check
fika på uvberget med familjen=check
tvätta=check

Så lite har jag hunnit göra iaf....det enda som inte hanns med var att inviga den nya köksprylen=assistenten. Jag hade tänkt ge mej på att baka antingen tekakor eller bullar men det får vänta till en annan dag.

Nu har jag endast 2 pass kvar på sommarjobbet och jag tycker att det ska bli skittråkigt att sluta för jag vill verkligen jobba kvar. Jag kan ej heller gå på timmar (deltid/stämpla) tack vare Fredrik!! Mer om detta senare....jag blir sur bara jag tänker på det. :-(

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-08-14 20:45:06

Får Janne köpa dina kantareller? ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela