chios

Kämpa

Publicerad 2011-12-07 15:32:40 i Allmänt

Skriver från mobilen. Om det är nåt jag har lärt mej här i livet så är det att kämpa och aldrig ge upp hur hårt livet än ser ut. Det kan vara förbannat tufft emellanåt, och tro mej, jag har då fått några "rediga käftsmällar". Men på nåt underligt vis så har jag alltid (tillslut) rest mej upp igen. Ofta utan hjälp men ibland med stöttning och annan hjälp. Vill man ha nåt eller ha möjligheten att behålla något så får man banne mej kämpa, kämpa och sen kämpa lite till. Inte lägga sej platt ner och sen "tycka synd om sej själv". Alltså ibland har jag bara sån lust att sparka en dem i baken och säga åt dom att ta sej samman. Bit ihop!! Sen när allt är över och det har lugnat ner sej, DÅ får man/kan andas ut och bearbeta det som har varit. Men ge INTE upp ocj ta emot den hjälp som erbjuds ävennom det är jobbigt. Kram till den som vill ha en..... :-)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-07 19:03:52

Helt rätt, Anna! Jag håller med dig. Den som inte fått kämpa vet inte vad livet handlar om. Styrkekramar till dig också!

Postat av: åds

Publicerad 2011-12-07 20:11:44

du är en helt underbar person, saknar dig efter alla dessa år, för mig har du varit en helt underbar vän, kram på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela