chios

logoped

Publicerad 2011-02-03 19:34:02 i Allmänt

Idag har vi varit till logopeden i Falun med Frida för andra gången. Det gick bra och hon var bara lite "fläng/överallt". När K tog fram sin mobil och hon fick blippa o bloppa med den så satt hon stilla tillslut. Vi ska tillbaka om 5 veckor igen och logopeden tyckte absolut att vi ska fortsätta med utredningen med psykologen (vilket inte hon tyckte var nödvändigt) så då blir det så. Fortsättning följer....

På väg till logopeden.



På em var jag till Bvc med sandra för 6-årssprutan samt vägning och mätning. Jag tog upp detta med att vi misstänker allergi så då fick hon lämna ett blodprov för testning. Hon ska testas mot katt, hund och häst. Håll tummarna att det inte visar något, jag tror dock att det kommer att ge utslag på minst ett av dom (hund).


Väderbacken


Igår var jag och red på väderbacken och idag känns det kan jag lova, överallt dessutom. Jag har inte ridit lektion på minst 6,5 år men det var så himlans skoj så det ska jag göra om igen. Jag red Menuette som var en trevlig häst, dock lite seg och hon gjorde väl inte mer än nödvändigt så att säga. Jag fick verkligen RIDA för att hålla igång henne men det var kul som omväxling. De senaste hästarna jag har ridit har egen motor (x2) och är pigga och framåt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela