chios

melodifestivalskväll

Publicerad 2011-02-12 16:02:52 i Allmänt

Igår var det en "riktig" snöstorm och det kom mycket snö. Det måste ha varit minst 2 dec som kom, och drivorna som bildades var ju ännu högre. När jag skottade så visste jag knappt vart jag skulle lägga all snö så nu får det inte komma mer. Men en fördel med all snö är att den täcker över den förbannade isen som var så nu kan jag gå på promenad igen.

Ikväll ska jag till stallet för att ta en promenix med Dolche och Lena&Naemi så då blir det 2 flugor i en smäll, träffa hästarna och få motion. Bra där!

Naemi på promenad.


Sandra och jag gjorde en tårta dag för skoj skull, lite vardagsöverasskning för övriga familjen. Jag gjorde själva botten och sen fick Sandra garnera den som hon ville. God blev den (jag åt 3 bitar!)


Ikväll är det melodifestivalen som jag och Sandra ska titta på (Frida också men hon lär nog somna mitt i). Jag hejar inte på någon särskild ikväll men jag tror att Brolle går direkt till final till ch's stora glädje... ;-).

Kommentarer

Postat av: tjippen

Publicerad 2011-02-14 02:07:50

undrar om inte lilla Naemi får för lite mat,eftersom hon får lov att äta på granar under promenaderna?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela