chios

skitväder

Publicerad 2011-02-01 22:20:21 i Allmänt

Idag skulle jag till tandläkaren men det blev inget. När jag hade väntat 20 minuter så pratade jag med receptionisten och det blev lite struligt. Det slutade med att jag får komma imorgon istället efter lunch. Träligt när jag hade laddat hela morgonen för den förbannade bedövningssprutan.

Jag hos tandläkaren i väntan på sprutan.



Annars har jag mest slöat i detta skitväder. Rått ute och rått inne och inte orkade jag såga upp nån ved/plank heller så jag kröp ner under täcket och värmde mej istället. Skööönt.

Fick studiehandledningen till "hemsjukvård" idag så nu är det bara att ta nya tag.

Imorgon ska jag jobba hos syrran fram till lunch, sen till tandläkaren, plugga lite och framåt kvällen ska jag göra nåt spännande. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela