chios

Solen skiner

Publicerad 2011-02-08 13:46:14 i Allmänt

Solen skiner så jag ska snart gå ut i solen med mina skolböcker och försöka plugga lite. Idag har jag jobbat på ABB mellan 8-11, lagat lunch, skjutsat barnen till dagis och nu sitter jag här en snabbis för att skriva ett kort inlägg. Sen ska barnen hämtas igen kl 16.30 så dagarna går fort just nu.

Jag vill göra nåt "Wild&crazy". Träffa en ny frisk fläkt eller göra nåt helt annorlunda mot denna tråkiga vardagslunk. Whatever, bara det ger mej positiv energi och luft under vingarna så jag kan lyfta liiite från denna energifattiga tillvaro. Solen och barnen hjälper visserligen till men det skulle inte skada om något annat roligt ville ske inom en snar framtid. :-)

Sandra och Frida på dagis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela