chios

Tips!

Publicerad 2011-02-21 19:24:53 i Allmänt

Har inget vettigt att skriva idag så det blir lite kort bara.

I lördags var jag och Sandra till grbg´s badhus med ullis och barnen. Det var jätteskoj så vi ska försöka med det nästa lördag igen men då får frida följa med istället.

I helgen var det verkligen svinkallt på nätterna. -25 på lördagsmorgonen och -24 på söndagen. Idag har det snöat igen så det verkar inte som våren är nära. Usch då, för jag vill ha värme och sol nu.

Ett tips till er som brukar fika på "Mitt i Smeten". Deras grillade baguette med kycklingröra är bara såååå god, den måste ni prova. Dryck och kaffe ingår priset.


Baguette med kycklingröra.


Snart så ska jag titta på "Halv 8 hos mej" som jag verkligen (till slut) har fastnat för. Det är ett lagomt lättsamt program och mycket god mat serveras.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela