chios

full rulle

Publicerad 2011-01-31 20:16:06 i Allmänt

Idag har det gått undan. Klev som vanligt upp kl 7.00, iväg med barnen till dagis kl 8.00.
Sen åkte jag och jobbade till kl.12. Men inte inom vården utan hos min syster som jobbar på arkivet/ABB. Spännande var det och roligt att se hur hon har det på jobbet. Det hanns inte med så mycket för tiden rusade iväg men ett par kartonger med pärmar sorterades iaf och lite annat smått och gott. Jag ska jobba där till och från när syster behöver hjälp, kul att göra nåt helt annat. 

Plugget fortsätter som vanligt, jag väntar bara på att få ut studiehandledningen för "hemsjukvård". Det är knepigt med att få VG tycker jag. Jag måste vara trög som inte får till det. Det som fattas är att jag ska analysera mera på diskussionerna i arbetena. Jag tycker själv att jag gör det men tydligen inte. Det blir säkerligen G på alla kurser denna termin. Men, men jag får vara glad för det..... :-)

Imorgon ska jag till tandläkaren för att "sanera käften". Jag har en tendens att få tandsten och påföljande inflammation så imorgon blir det bedövning och allt för det gör såååå ont när hon ska in i tandköttet och gröta runt. Och billigt är det ju också........ Där rök mina ihoptjänade extrapengar som jag hade tänkt att spara till nåt vettigt. *Bläääää*

Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2011-02-01 13:01:25

DU kunde ha använt pengarna till tex ullared:))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela