chios

Ridtur i skogen

Publicerad 2011-01-22 16:40:03 i Allmänt

Igår var jag till Lena och stallet. Gjorde iordning Dolche och sen begav vi oss i väg. Jag på Dolche och Lena promenerade med Naemi. Vi tog "ätarstigen"-rundan och den tar ca 45 minuter.
Det var underbart vinterväder så det var en bra ridtur. Fint väder, pigga och glada hästar och en rolig "tjatstund" med Lena.
Välbehövligt för kropp och själ. :-)

Dolche i stallet.


Naemi


Skogen


Dolche och jag


Lena och Naemi


Härligt vinterväder


Väntar på tåget


Jag och Dolche "poserar". Lite svårt att stå still.


På väg ner till stallet igen


Kommentarer

Postat av: tjippen

Publicerad 2011-01-23 03:19:52

Vilka söta hästar!!! Undrar om inte ätarstigsrundor tar 1,15 med vanlig häst o 1,30 med skogsarbetarhäst(inkl rensning av granskott,letande efter lingonris o kapning av sälggrenar)Med röda ferrarin,Hilma the Hopper kanske 45 min:-

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela