chios

trött

Publicerad 2011-01-17 16:10:40 i Allmänt

Idag är det töväder och iom det så blir det vansinnigt halt. Att ta en promenad idag är förenat med "rejäl-trilla-omkull-risk" så jag avstår gärna. Får se om jag kommer iväg till gymmet imorgon istället, ska iaf försöka.

Plugga (lindrande vård) har det blivit idag, jag har gjort ett arbete nästan klart, det är "bara" diskussionen kvar.
Nu när jag med gott samvete kan lägga plugget åt sidan en liten stund då kommer huvudvärken istället. *Suck*
Hoppas att Iprenen hjälper.....

Snart är det dags att halka ut från gården för en tripp till dagis och hämta vildbasarna. Slut på tystnaden och lugnet med andra ord. Kvällsmat idag får nog bli risgrynsgröt samt kokt ägg tror jag. *Lat idag*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela