chios

bad

Publicerad 2011-07-11 19:58:25 i Allmänt

Idag har barnen varit överlyckliga, speciellt på morgonen. De fick nämligen gå på Fridhem istället för på Sagan. Deras dagis har stängt en månad så då slår de ihop alla dagisar till ett. Jag kallar det för "sommardagis". De tyckte att det var sååå spännande och kul så de har haft det jättebra hela dagen! De ska vara där imorgon också sen får vi se framöver.

På em var vi och badade med ullis och barnen i grbrg. Det blåste lite mycket så det blev ett ganska kort bad. Lite fika och blåbärsplockning hans också med. Till kvällsmat blev det pannkakor med grädde och "bärkompott". Egenodlade/plockade bär...smultron, hallon , blåbär och jordgubbar. Somrigt och gott!

Har dock inga bilder från idag så ni får se bilder från tidigare inlägg, som jag inte kunde lägga in då det begav sej.


Vi var ute på en cadillactur till Hedemora för nån vecka sen.


Vi hade som mål att äta glass på Lappens.



Chauffören till Fagersta.


Chauffören hem från fagersta.


På väg till farmor och farfar med nyinköpta kakor. De bor i fagersta.


Frida bus.


Sandra.


Och bägge tillsammans.


Sandra redo för kalaset igår hos Alva.


Fina lockar.


Glada Frida.


I blåbärsskogen igår.


Jag älskar skogen. Det är så fridfullt där.


Snart på väg hem igen för att hämta Sandra på kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela