chios

ledig dag

Publicerad 2011-07-06 09:23:23 i Allmänt

Jag har inte bloggat på ett tag för jag har börjat jobba så tiden/orken har inte infunnit sej helt enkelt.

Jag går på schema över sommaren på allégården och jag trivs jättebra både med de boende och med personalen. Jag får så mycket positiv energi när jag är där så jag riktigt längtar dit. Idag är jag dock ledig och det är ju skönt, speciellt att jag inte behöver kliva upp till mobilens ilskna ringsignal. Bra det!

Annars har det väl inte hänt så mycket...samma gamla vardagslunk! K jobbar kvar på skitföretaget (hoppas han hittar ett annat jobb snart), ungarna leker och är glada, jag har varit och ridit på bästa dolche, jag och F har varit och cashat med kusin Jens...osv...

Snart är det inte långt kvar till vi ska ha en veckas semester. Då ska vi åka till Ullared (paradiset på jorden.. ;-)). Vi ska hyra ett hus bredvid parkeringen tillsammans med Svägerskan Biggan och hennes familj. Vi ska slappa, grilla, bada, besöka liseberg samt såklart SHOPPA!! Ohh, vad jag längtar! :-)



Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2011-07-16 13:50:23

Och komma och hälsa på mig.:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela