chios

Bara för att 2...

Publicerad 2011-06-03 19:54:38 i Allmänt

Grön Utslagna träd på senvåren.
USA: New York = drömresa
Picasso: Marie
Krulligt: Hår
Frukt: Nektarin
Alkohol:Gin&Tonic
Pyssel: Hello Kitty
Skräckfilm: Härligt (om den är psykologisk)
Hello Kitty: Sandras favorit
Kusin: Många (har dock just ingen kontakt med dom)
Paris Hilton: Rik och bortskämd
Dricka: vatten, kaffe och cola
Jesus: kristus
Doft: Liljekonvalj
Julen: Mysig
Vass: Finns i sjön
Varmt: sommar :)
Medeltiden: Rustning
Pizza: Mums
Döden: Usch
Skönt: Sommaren och spikmattan
Begravning: Vill undvika detta så länge det går
Gott: Godis
Bröllop: Fint, kärlek
Kärlek: Barnen
Mardröm: Haft många
Djurpark: Kolmården
Vinter: Snö och julen
Mamma: är alltid bäst
Fest: Party!!
Ont: Nackspärr
Roligt: Att barnen leker så bra med varandra, att gå på loppis.
Snö: gnistrande

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela