chios

Drakbåtsfestival

Publicerad 2011-06-04 12:27:03 i Allmänt

Idag är det strålande väder = sol, +25 och lite lagomt blåsigt. Underbart!!

Vi har hunnit vara iväg på loppis jag och bägge barnen. Sandra går så snällt medans lillasyster hörs desto mer. Vi hade en liten "genomgång" vid bilen innan vi begav oss om att man sitter still i vagnen, inte rör alla saker och inte tjatar hål på morsans öron. Det tog 5 minuter sen var det bortglömt. Det gick fort att gå på loppis idag kan jag säga, men vi hann iaf köpa en sittdockvagn+bildockstol, ett par skidpjäxor till mej samt 2 små söta askar för 5:- stycket.

Just nu ligger gubben och sover för han har jobbat sen igår kl 16.00 tills idag kl 8.00. Vi ska snart väcka honom så vi kan gå på drakbåtsfestivalen en sväng. Barnen ska få åka nån karusell och vi andra kanske ska köpa nåt för det är marknad också, vi får se.

Sen ikväll ska JAG få gå ut med ch och vara social!! Kanske ta nån enstaka öl också (jag dricker just inte längre). Jag vet inte när jag var ut på denna speciella kväll sist, det var nog före barnens tid iaf. Det ska bli så roligt!! :-)

Uppdatering följer.....

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-06-05 15:28:05

Det är du värd!! Ha det så kul...:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela