chios

regnig dag

Publicerad 2011-06-18 07:57:29 i Allmänt

Fredag igår och det blev en regnig dag. Det regnade nästan oavbrutet och inte ser det ut att bli just nåt bättre framöver heller enligt smhi. Jaja, det kan vara skönt med nån sån dag också då och då.
Vi var uttråkade allihopa men efter att ha gjort en äppelpaj och fått "oväntat besök" av mor&far så blev dagen lite gladare iaf. Jag hann städa en hel del på sandras rum vilket var välbehövligt, barnen hade en målarstund och vi smet ut en stund när det bara duggade. Då hann jag rensa morotslandet (tog 10 minuter), sen öste det ner igen.
Ja,ja dagen flöt på.....

Idag är det loppis som gäller. Hoppas göra några fynd och att regnet håller sej borta ett litet tag iaf. Sen ska vi förhoppningsvis åka till fagersta en liten sväng och gå på deras "inomhusloppis", jag/sandra och mor&far.

Vad vi hittar på efter lunch har jag ingen aning om i skrivande stund, vi får se.



Lägger in en bild på Sandra som bara är några timmar på denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela