chios

Utkast: Juni 2, 2011

Publicerad 2011-06-02 08:45:43 i Allmänt

Idag är det torsdag och vi är lediga. Imorgon ska jag dock jobba mellan 6.45-14.00. Det ska bli roligt för jag trivs så himlans bra på Allégården. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi blir nog bara hemma antar jag.

Kribbe är iväg på en jobbresa igen, till Horndal denna gång. Sen ska han bara hem och vända innan han ska dra iväg på en ny jobbresa (till västerås).

Jag vill så gärna få gå på drakbåtsfestivalen på lördag. Speciellt på kvällen vilket var evigheter sen sist, så nu är det banne mej min tur. Festa och dylikt behöver jag inte göra, för mej är det viktigare att få komma ut och träffa folk (och vara hos ch på förfesten, självklart!!), bli lite social för en gångs skull. Jag hoppas att det ska gå vägen (en liten stund iaf).
På dagen ska jag också ge mej ut på byn men då är det ju lite lättare för då kan barnen följa med. Det är både marknad och tivoli på plats och det kan ju vara roligt för dom att vara på.
Ja,ja, hoppas på bra väder oavsett!!

*Håller tummarna hårt för att det ska lyckas denna gång*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela