chios

Energi!

Publicerad 2011-03-20 08:45:34 i Allmänt

Idag fick jag sovmorgon... (Äntligen!). Men som småbarnsmamma jag är så vaknade jag givetvis kl 7 ändå. Det var dock av mej själv och inte av ett överhurtigt barn (Frida) så det var överkomligt ändå. ;-)
När jag hade legat en stund så ropade jag till K att jag var sugen på cappucino och "kors i taket" så gjorde han iordning detta. Jag kunde ligga kvar en stund till och läsa samt dricka min cappucino i lugn och ro. Underbart, för det händer inte ofta kan jag lova! Vardagslyx !!!!!

Solen lyser och värmer så snön smälter bort och energin sprudlar i både kroppen och i naturen. Får se vad vi hittar på idag, ska iaf försöka vara ute så mycket som möjligt (det är dock så förbaskat halt på våran gård.)

Ja, ja, over and out för denna gång. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela