chios

Länge sen.

Publicerad 2011-03-07 12:22:17 i Allmänt

Hej igen, nu var det länge sen sist. Jag har inte haft varken lust, ork eller tid att blogga men så kan det vara ibland.

Ja, vad har hänt sen sist?

*Vardagslunken rullar på
*vi har haft lite äcklig magsjuka
*våren närmar sej
*K har fått nytt jobb (Yippie)
*jobbar extra hos syrran fortfarande
*jag har lämnat in sommarjobbsansökningarna
*jag fick VG på hemsjukvårdskursen (stolt över det faktiskt)
*jag har hoppat och var alldeles för rädd för att vara jag
*vi strider vidare med F´s utredning
*har varit i stallet hos älskade Dolche
*beställt nya ridbyxor från börjes som jag förhoppningsvis kan knäppa i midjan
*har bestämt mej att jag vill springa/gå något lopp i vår, typ vårruset. Är det nån som blir med? ;-)
*har förfasat mej över melodifestivalen, hur uselt det har varit i år.

Och lite annat smått och gott.......


Vintervy över östermoren sedd från Malmstens.


En annan vy sedd från "Burkens väg".


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela