chios

Bra dag!

Publicerad 2011-05-05 20:26:50 i Allmänt

Idag har varit en bra dag.

Jag var på morgonkvisten hem till en ny bekantskap och det var jätteroligt. Vi pratade och drack kaffe i ca 2 timmar och tiden flög fram. Detta samtal var riktigt givande för vi hade en del gemensamt och det var skönt att veta att man inte var/är ensam. Tack!!

Tog en promenad upp till dagis, hämtade barnen och åkte sen hem igen. Resten av dagen så var barnen sams, lekte bra tillsammans och de åt bra till kvällsmat. K fick ett samtal om att han inte ska jobba imorgon som vi trodde utan han ska inte iväg förrens på söndag. Skönt! Ytterligare 2 dagar tillsammans....

Så det har varit en bra dag som uppskattas väldigt mycket och som har givit mej energi!!

Imorgon får vi hoppas på bättre väder....vill ha sol och värme igen. Men den som väntar på nåt gott.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela