chios

bara för att..

Publicerad 2011-05-30 17:29:12 i Allmänt

Hur bor du: I ett hus på landet.
Brukar du komma i tid: Jag är tidsoptimist men kommer med god marginal. En minut eller två ;P
Hur lång är du: 170 cm.
Kan du laga mat: Det kan jag. Men bara om jag måste, tycker det är skittråkigt.
Vad jobbar du med/pluggar du: Mellan 2 jobb.
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor och en stor t-shirt.
Har du någon fobi: Hålla föredrag längst fram i salen samt trasigt glas.
Hade du en bra kväll igår: Ja.
Vilket är ditt senaste inköp: Kläder på loppis.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen från  f.d jobbet.
Har du sovit i din egen säng inatt: Oh ja.
Vad hade du sönder senast: En tidning kanske?
Vem snackade du med senast: Frida 
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller coca-cola.
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte längre.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Gjort mycket dumt i mina dar.
Saknar du någon just nu: njae..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte tro på vad jag säger, nedvärdera mej. 
Någon jag stör mig på: Fridas psykolog 
Intressen: Träna, hästar, trädgården, barnen såklart.
senaste person du kramade: Frida.

Senaste person du ringde: Psykologen som inte svarade.
Senaste person som ringde dig: Ullis.
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: Har 2, men skulle gärna haft en till om möjligheten hade funnits.
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte så värst.
Har rakat dina ben någon gång: Annars hade man nog kunna haft toffs nu..:P
Är du sugen på något nu: Sova.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: I snitt 2 st.
Använder du hudkräm: Ofta
Attraheras du av män med skägg: Förutom sambon så beror det på.
Micro-pop eller poppa själv: Äter inte popcorn speciellt ofta.
Brukar du baka: ibland.
Röstade du i det senaste valet: Ja, självklart!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Finns alltid saker man kan förbättra.
Vilken låt lyssnade du senast på: Eric Amarillos "vill du ligga med mej då" (??) 
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Folk som inte tar hand om sin hygien, när någon tuggar med öppen mun.
Har du pengar på mobilen: Alltid, abonnemang.

Vilken svordom använder du mest? Jävlar..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på när jag börjar. 05.40..
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica för det mesta.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Brukar inte tycka om att vara med på kort. 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Nya möbler.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Sällan jag får höra sådana.
Vad åt du till middag senast? Köttbullar och makaroner.

Kan du vissla? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Jaa
Äger du några popband t-shirts? Nope.
När flög du senast? 1981 (till norrland)
Pratar du några andra språk? Engelska.
Har du gråtit offentligt? Vem har inte det?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Sugen på att göra en tatoo..
Vad har du med dig in på bion? Går ej på bio.
Vad har du för väder? Molnigt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? inget särskilt.
När sov du senast på golvet? Har jag nog glömt.
Vilken är din favorit drink? Gin och Tonic. 
Gillar du din boendesituation? Stoooormstrivs.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Spelar ingen roll, jag är jämt trött.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? I varje fall på lågstadiet.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 42.
Tror du på liv på andra planeter? Känns som att det skulle kunna finnas fler än vi.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag tänker: "Bit ihop"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det tror jag..
Tycker du om att krama folk? Japp
Äger du en digitalkamera? Japp, två t.o.m.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen kändis, men dock Lilla My!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Är det viktigt, så ja. Annars, näe.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nää, gott.
Är du mörkrädd? Jag går inte i skogen i mörkret.
Tre saker du alltid har med dig varje dag? Telefonen, plånboken, nycklar. 

Snodde den Av enannan bloggerska :)  
2011-05-29 @ 22:55:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela