chios

Ikväll gäller det.

Publicerad 2011-05-12 20:27:18 i Allmänt

Jag hoppas att Eric Saade går vidare...självklart...jag bor i sverige....MEN jag tror inte att han gör det faktiskt. Jag tror att de andra länderna kommer tycka han är fånig/överdriven med sin lilla glasbur (det tycker jag också)..Jag hoppas dock att jag har fel. Om jag inte har det kommer jag att heja på Finland/Frankrike i finalen. Finlands bidrag är så oerhört fint och artisten känns ärlig och äkta, ""Da-da-dam"". Frankrikes låt är så mäktig och artisten är snygg så varför inte?? ;-)

Idag har det regnat (och tydligen åskat också) och det var välbehövligt. Skönt för växtligheten att få lite väta och skönt för oss att kunna andas frisk luft. En liten powerwalk på 30 minuter lyckades jag avverka och det var också välbehövligt. När folk frågar om jag är gravid då är det inte kul längre. Jag måste minska åtminstone lite i midjeomfång. Bara att kämpa!!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2011-05-13 19:07:41

Men Anna, kommer du inte ihåg för ett antal år sedan, då hade vi tyckt att han var urgullig och cool.

Mina småtjejer bara älskar eric sade eller manboy som de kallar han, riktigt dagis pop.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-13 19:20:38

Hi,hi...det är precis så mina tjejor också kallar honom...manboy!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela