chios

tisdag

Publicerad 2011-05-24 19:27:44 i Allmänt

Idag har det inte hänt så mycket.

När barnen var på dagis städade jag lite samt gick en skogs-powerwalk-promenad. I skogen skuttar jag omkring och gör lite olika stretchövningar o.d. Ingen som ser mej så det är bara att köra på. Perfekt!

Kribbe kom hem igen från senaste jobbresan vid 14 så vi hämtade barnen tillsammans och sen har dagen flytit på i ett väldigt lugnt (men blåsigt) tempo. Nu får det sluta blåsa!!!!

Till kvällsmat blev det ris och kyckling i cremefraiche/gräddsås. Smaksatt cf med svampsmak. Gott blev det!

Imorgon ska Frida till tandläkaren och hon tycker det ska bli roligt. Det är ju bra så länge det håller i sej. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela