chios

Utflykt

Publicerad 2011-05-06 19:44:53 i Allmänt

Häromdagen for jag, Sandra, mormor och morfar iväg på en spontan utflykt. Resmålet blev Gustavs utanför brlg. Där fanns det loppis x 2 till min stora förtjusning (jag älskar loppisar).


Vi började här....klädloppisen! Jag köpte en klänning till Sandra.


Sandra ibland en bunt leksaker.


Sen for vi till den andra loppisen....där alla prylar fanns (och lite fika för den som ville det). Här köpte jag en vas, en hårvåffeltång samt 2 cd-skivor. Här fanns det mesta och lite till.


Efter detta for vi till mitt absoluta favoritställe när det gäller växthus/blomförsäljning: Torsångs växthus!! Överlägset bäst! Lite dyrare men 100 ggr fräschare än många andra så det är värt det. Snart öppnar de upp alla växthus (och de är många) så då ska jag dit och handla massor. Ett besök här rekomenderas!!!
Jag köpte penseér, lite fröer och en tusensköna till rabatten.

Vi fikade på coop och åkte sen vidare till kupolen/åhléns för ett snabbesök innan vi for hem. En väldigt rolig utflykt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela