chios

Utkast: Maj 14, 2011

Publicerad 2011-05-14 17:56:28 i Allmänt

Idag har jag och sandra varit på loppis, både hammarbacken och gammelgården. Köpte lite småkrafs bara, det var inte så bra idag och kallt var det också. Men kul att det är igång för säsongen.


Hammarbackens loppis (den bästa enligt mitt tycke).


Gammelgårdens loppis.


Efter detta så for vi och hämtade Frida som hade varit hos mor&far. Vi begav (Sandra cyklade) oss upp till Hagvallen och dess linbana.


Perfekt "cykelväg" för Sandra att träna på.


Hon kämpar och kämpar med denna cykel: Kan Själv!!


Väl uppe på plats så åkte vi linbana. Frida först ut.


Sandra nästa på tur.


Och sen kom t.o.m. jag farandes. Lite långa ben dock men kul är det!


Frida är ute och far i full galopp.


Moster, Valter och Debbie kom förbi på en titt. Här kramas Debbie på kommando.


Stolt Frida fick "gå på promenad" med Debbie.


En bra dag är snart till ända, nu är det bara kvällsmat och sen eurovision kvar. Heja Eric Saade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela