chios

avesta

Publicerad 2011-11-05 09:21:27 i Allmänt

Sitter och väntar på ullis för en tripp till avesta. Hon är ju med bebis och tiden går ut imorgon och hennes mage är ju bara så fiiin. Vill också ha bebis!! ;-)
Men Nej det blir ingen till, jag får vänta tills jag blir mormor istället. Jag får hälsa på Ullis och "snusa" på hennes bebbe istället (och bli liiite avundsjuk inombords, men bara liiite). ;-)

Senare idag vet jag inte riktigt vad som väntar, kanske baka nåt smarrigt, det är ju trots allt lördag.

:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela