chios

dagen som gått

Publicerad 2011-10-06 20:48:37 i Allmänt

Mina rubriker är hemska, jag vet det, men de är inte så viktiga enligt mej. De måste dock fyllas i annars går det inte att posta inlägget.
Jag försökte göra ett inlägg från k´s mobil (som jag har lagt beslag på pga wordfeud) men det gick då inget vidare. Jag är inte så värst teknisk förstår ni. ;-)

Annars idag har jag hunnit med litegrann iaf. Jag har dragit upp stolp som pappa fixade till hallonhäcken med. Bättre att de gör nytta där än ruttnar sönder runt det som en gång var en hästhage. Vem vet, det kanske aldrig blir nån hage igen...nästa år ska marken dock röjas/piffas upp.
Vidare så har jag dammsugit/torkat köksgolv, sågat/kvistat sly, tvättat, plockatx711 ggr, gjort pölsa/potatis/kokta-färska-rödbetor, umgåtts med barnen samt bakat muffins som barnen garnerade så fint med strössel.

Nu är det kväller och jag sitter här med mobilen bredvid mej. Jag har blivit besatt....av wordfeud. Skitskoj spel och ett bra tidsfördriv (ibland iaf). Lite jobbigt bara att det inte är min telefon (än så länge) men jag ska se till att jag får beslagta den en vacker dag när prylgalningen i familjen har råd att köpa sej en nyare iphone. :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela