chios

loppis idag.

Publicerad 2011-10-15 08:59:02 i Allmänt

God morning!

Ytterligare en kall morgon med minusgrader utomhus och +17,8 inomhus. Jag har gett mej attan på att inte sätta igång värmepumpen förrens 1 november så nu är det elda som gäller. Dosan till pumpen funkar ändå inte så vi har inte så stort val egentligen.... ;-)

Häromdagen så bytte vi bil...opeln byttes bort mot en Jeep Cherokee. Jag älskar den redan, vilken underbar bil. Den blir perfekt i vinter när det kommer att vara oplogat allt som oftast i våran by. Speciellt på morgnarna när man ska iväg till skola/dagis/(jobb), bara tuffa iväg. Perfekt! Vi har döpt den till Jeepen Helge!

Idag ska jag iväg på loppis i folkets hus för inomhussäsongen har börjat. Det var visst fullbokat redan i våras har jag hört, så jag hoppas på att göra nåt litet fynd iaf. Vinterkläder till barnen kanske eller en gosig kofta till mamman. :-)

Nu har vi äntligen fått en ny tid till habiliteringen. Den 2/11 ska vi dit på en utredning. 3 timmar ska vi vara där, det ska bli intressant att se hur länge F står ut med det. Busfian våran! ;-) Hoppas de kommer fram till något så hon kan få hjälp. Hon har även börjat gå hos en talpedagog på dagis. Hon verkar vara bra och F gillar henne. Där får hon gå betydligt oftare än hos Logopeden/Falun. Bra det!



Spralliga Busfrida!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela