chios

Onsdag

Publicerad 2011-10-05 12:49:36 i Allmänt

Idag har jag haft sovmorgon. Vaknade självklart när barnen klev upp vid 7, men efter att sambon hade skjutsat sandra till lekis så lade jag mej igen. Men guuuud så skönt det var, jag sov till 10.30.....och vakande utan huvudvärk faktiskt. Annars när jag sover för länge så brukar jag känna mej ordentligt mosig efterråt men inte idag. Kanske det är "drinkarna" som gör susen.... eller hur Ullis... ;-)

Snart är det dags att hämta sandra, hon går på lekis mellan 8-13....sen blir det väl full rulle.
Det ska väl städas, grejas ute på gården, storhandlas samt att jag ska försöka klämma in en promenad också. MÅSTE börja röra på mej mer för vågens digitala siffror går knappast neråt om man säger så.
Karaktären är som sagt inte så stor i den Granbomska kroppen/skallen....det har den aldrig varit förutom när jag slutade röka. DET är jag förbaskat stolt över att jag klarade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela