chios

ziperall

Publicerad 2011-10-04 17:26:37 i Allmänt

Hejsan.

Nu är det höst/oktober och det är härligt på sätt och vis. Alla årstider har sin tjusning. Det som "skrämmer" mej lite är mörkret. Det kan vara mysigt till en början men efter jul/nyår har då iaf jag tröttnat. Då vill jag ha ljuset tillbaka men då går det såååå sakta....våren känns långt borta när man längtar efter den.

Jag vill ha en ziperall/one piece. Tänk när kylan sätter in, att då bara krypa in i en sån och sen mojsa ner sej i tv-soffan. Lovely! Synd bara att de är så dyra... :-(...  Kostar runt 1000-lappen.

Bild lånad från onepiece.com


I förmiddags var jag hos Ullis och fikade/snackade strunt. Lilian var också där, längesen vi sågs så det var riktigt kul. Lite kaffe och nybakad (urgod) sockerkaka bjöds det på. Där rök karaktären åter igen (den är inte stor ska ni veta).

Ikväll ska jag, Jens, mamma och pappa ha en spelkväll med lite frågesport och galenpanna. Det ska bli riktigt skojsigt och hoppas jag vinner. ;-)

Denna vecka har jag inget jobb, men hoppas på bättre tur nästa vecka. Jag vill verkligen få jobba, dels för den sociala biten/lönen men även för att jag tycker det är så himlans skoj. Jag tycker det är kul att få lära mej mer och mer eftersom jag fortfarande är "grön". Att utvecklas är nyttigt. :-)



Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-10-04 21:11:15

Vill också ha en sån! Ska vi göra så att den som först vinner en miljon köper en till den andra? :)

Postat av: anna

Publicerad 2011-10-05 12:57:33

Det vet du... ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela