chios

Aprilväder

Publicerad 2012-04-16 22:06:06 i Allmänt

Idag har det varit riktigt skitväder. Vi slapp snön iaf, det har mest regnat ( än så länge ). I grängesberg hade de fått 1,5 dm nysnö. Visst att det är typiskt aprilväder, men så mycket!?!? Imorgon ska det visst också vara blä-väder.

Imorgon och to-fre ska jag gå introduktion på ett nytt ställe i smjb. Solgruppen heter det och det är inom hemtjänsten. Lite nervöst är det men mest ska det bli kul. Jag gjorde nämligen min praktik där så det ska bli roligt att komma tillbaka. Spännande att se om man känner igen några ur personalen, om de flesta är kvar.?.?

Barnen och vi vuxna har varit kraxiga/snoriga hela påsklovet men nu är det äntligen på väg tillbaka. De var hemma idag men imorgon får de gå till dagis/lekis. De tycker det ska bli så kul, de saknar sina kompisar. 

Mina små prinsessor. <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-17 11:21:06

Såna fina tjejer! Skönt att ni har piggat på er. Då kanske vi kunde ses nån dag? ...När jag själv gjort mig av med mitt halsonda =(. Ha det gott! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela