chios

Grattis Sandra!

Publicerad 2012-08-12 09:24:42 i Allmänt


Hipp, hipp, hurra!! Sandra har blivit en stor tjej för häromdagen fyllde hon 7 år. Snart så börjar hon ettan. Helt otroligt vad fort åren går. Och tänk, mamman blir aaaaldrig äldre för hon är fortfarande 30 år...... ;-)



Redo att blåsa ut ljusen. Mormor kikar på.


Alla fina paket.


Hon fick en fin klocka av mormor&morfar som hon blev väldigt glad över.



Nåt som hon hade önskat sej länge, barnsmink!



En mössa inför kommande höst.


Sur lillasyster som var smått avundsjuk på sin storasyster.


Men efter lite blåbär blev hon glad igen. Skruttfian!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2012-08-13 12:03:38

jasså, du är 30, jag är bara 25 år:). stora tjejen som börjar ettan, lillasyster börjar hon i F-klass? Tindra börjar F-klass på onsdag och Elina börjar i tvåan. Ha det gott.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela