chios

Hästar och hab

Publicerad 2012-02-23 22:34:07 i Allmänt

Idag var jag ut till tolvsbo och släppte ut hästarna. Jag gjorde även iordning allt åt totte då emma blev tvungen att jobba sent idag. Skönt att pula i lugn och ro och inte gjorde det saken sämre att solen sken. Våren är nära!

Senare på dagen blev det ett hab-besök med frida. Blodtryckstagning samt diskussion om höjning av medicinen avklarades. Vi ska testa med en höjning och se vad som händer. Blir det inte till det bättre så får vi trappa ner igen. :-)

På em blev det en kort tripp till backa för att ta in några hästar.

Väl hemma blev det färsk pasta med spenat/ostsås. Ungarna älskar det!

Nu ligger den trötta mamman äntligen till sängs och ska snart sova. Jag ska bara läsa lite samt avsluta med lite wordfeud(såklart).... ;-)

Gammelgubben Fille.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela