chios

måndag igen

Publicerad 2012-02-27 09:26:51 i Allmänt

Gårdagen bestod av en ljuvlig sovmorgon, Frida hade sovit över hos Mormor&Morfar så denna morgon var lugnare än vanligt. ;-)

Matsedeln bestod av korvgryta till lunch samt korv&makaroner till middag. Stoooor variation.... ;-)
Det ska dock storhandlas idag så vi slipper äta korv på ett par dar.

Hästfronten bestod av att luncha/fixa lite i nya stallet samt fixa åt Loman/ta in hästarna i gamla stallet. Mer sånt för då mår jag som bäst.

Annars var det en lugn innedag då isen på gården fortfarande finns kvar, svinhalt med andra ord. MEN snart så ska det bli varmare enligt smhi och då hoppas jag innerligt att isen smälter bort.

Det var söndagen det....måndagen (idag) består av besök på arbetsförmedlingen (blä), skicka in vårdbidragsansökan, storhandla på Willys, STÄDA (återigen blä), elda lite för det är kaaaallt i huset samt ta hand om sötisen Stelpa. <3


Snart så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela