chios

Vårkänslor

Publicerad 2012-02-15 20:04:22 i Allmänt

Visst är det härligt med vädret just nu? Solen lyser och det hörs fågelkvitter. Taken droppar så liiite vårkänslor kan åtminstonde jag ana ibland. Skönt att gå mot ljusare tider.

Frida har ätit medicin i en vecka nu och resultatet är blandat. Hon har haft ett par dagar där hon har varit odräglig men så idag "slog det om" till att bli en lugn och harmonisk dag ( i det stora hela). Tänk om...., :-)

Hästeriet fortsätter som vanligt, kommer aldrig att sluta med detta då jag mår sååå bra av hästarna. I måndags var jag till tottes stall och mockade och red. Det var jag, emma och stallägaren kristina som red ut tillsammans. Mycket trav och "tempo" blev det.... Jag var lätt mör igår/idag kan jag säga. Kul att få rida i dagsljus iaf....det märks att dagarna blir längre.

Inget jobb i sikte för mej men jag ska nog söka sommarjobb snart ( om jag inte blir hemma med föräldrarpenning istället)..... Vi får se....
Karlskrället börjar iaf jobba i maj som resande...han har 3 längre jobb inbokade fram till augusti, sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela