chios

Farväl och välkommen

Publicerad 2012-01-24 18:53:38 i Allmänt

Idag fick äntligen totte flytta till sitt nya hem. Lastningen tog ett tag men väl inne i transporten gick allt bra. Han var oskadd och osvettig när han kom fram. Han gick lugnt och stilla ur densamma. Efter en liten stund så släpptes han in i hagen till sina nya kompisar. 1 nordis samt 1 halvblod. Lite pip och viftande framben men annars gick det lugnt till.
Han kommer att få det så bra och fullt med kärlek&omtanke.
Nu kan jag äntligen pusta ut och drömma bra drömmar igen.
:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela