chios

Lördag

Publicerad 2012-01-14 23:02:48 i Allmänt

Denna dag har gått fort. Sov till 10 (kors i taket), sen frukost, lite pyssel o sen till stallet. Lunchade och fixade åt totte.

Lunch, umgås med barnen inklusive handla lördagsgodis ( tack för assistansen Emma .... ;-) )
Hämta välbehövligt grus.

Till stallet en vända till. Ta in hästarna samt fixa åt Loman. Borstade och talade med totte också. En hästfylld dag med andra ord...då trivs jag!

Snabb kvällsmat och sen en stunds avkoppling innan läggdags.

Bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela