chios

Väntans tider

Publicerad 2012-01-15 20:23:38 i Allmänt

Ligger och väntar på att frida ska somna.
Idag har em varit riktig jobbig. Frida har varit extremt rastlös och dryg. Ja, hon kan vara fruktsnsvärt energitagande emellanåt och idag hade hon en sån dag. Jag älskar givetvis mina barn lika mycket men med en trolig adhd-diagnos i bagaget så tär det på den stackars mamman ibland.
Jag behöver andas ibland för att må bra!!
Idag har vi inte varit ute någonting pga den förbannade halkan så det har ju givetvis bidragit också men ändå.... :-/
Men nu är det äääääntligen lugnt i huset.

Avslutar med nåt positivt:

*hästarna på backa
*pizzan var god kvällsmat
*jag sover nere inatt, svalt o skönt
*barnbidrag på fredag, då ska jag köpa en bukett tulpaner!

:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela