chios

Jahapp

Publicerad 2012-06-06 12:51:55 i Allmänt

På Fredag kommer äääääntligen Kribbe hem igen. Han är så sjukt efterlängtad så ni kan inte tro. Han blir hemma ca 4 veckor och då ska jag passa på att vara i stallet så mycket jag ´bara kan. Jag saknar och behöver det för att må bra. :-)

Gården börjar växa igen....jag får aldrig nåt tillfälle att röja, men det ska det ändras på när K är hemma igen....likaså målningen av uthusen, veden, rensa ogräs i många land samt klippa gräset. Finns mycket att göra med andra ord.

Hälsa på vänner ska jag också göra (utan barnen så man kan få umgås i lugn och ro).

Ta nån öl med Christina vill jag också göra. :-)

Annars jobbar jag på som vanligt....mest på solgruppen men igår fick jag jobba på allegården (1:an) och det var så himlans roligt. Det är det bästa arbetsstället helt klart! Tänk om man kunde få en tjänst där nån gång om hundra år sisådär... ;-)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela