chios

Blandat

Publicerad 2012-03-23 06:53:19 i Allmänt

Fredag och det ser ut att bli soligt idag också. Lovely!

Sandra ska till lekis och frida är dagisledig så hon och jag ska göra lite ärenden. Bla ska vi till bergslagsodlingar, det är ett vårtecken om nåt.

Annars så har det varit mycket hästeri, underbart att ha kommit in i detta igen. Pysslet, mocka, fodra, borsta/rykta osv. Ett stort plus är att det är snälla hästar, inga tjurigheter och det är så befriande.
Jag ska ha hand om julius varje tisdag framöver, det blir perfekt, jag gillar den lilla sötnosen så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela