chios

gillersklack

Publicerad 2012-03-28 15:50:56 i Allmänt

Snart är det påsklov och då vill jag och sandra åka till gillersklack och bada. Perfekt ställe för en barnfamilj.
Gillersklack ligger mellan grängesberg och kopparberg.
Vi var där även på sportlovet med familjen furunäs. Skitskoj var det!



Framme, bild från parkeringen.


Vidunderlig utsikt, det ligger högt upp.


Molly, Sandra, Tuva och Maja. Redo att bada.


Karta över området med slalombackarna.etc.


Sandra i badet.


Ullis i fotograferingstagen.


Lilla Tindra var också givetvis med.


Perfekt badbassäng. Vi mammor satt och fikade och hade bra överblick över poolen.


Rekommenderas varmt detta ställe!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-29 11:55:56

Det ser verkligen jättehärligt ut!! Hoppas ni får en kul dag på påsklovet!

Ha det! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela