chios

Jobb

Publicerad 2012-03-12 20:11:46 i Allmänt

Hi,hi, jag är så glad. Har fått jobbpass alla dagar utom onsdag denna vecka. Kul!! Bra att det rör på sej!

På onsdag ska jag till Falun och reumatologen för den årliga kroppsbesiktningen. Det brukar inte vara nåt och det är det nog inte denna gång heller.

Frida ska fortsätta med sin medicin ( i lägre dos) ett tag till trots biverkningarna. Hennes Hab-läkare ringde idag så vi diskuterade oss fram till detta. Han sa att hjärtklappningarna var ofarliga, men nojiga mamman tycker ändå att det är lite otäckt att hon har dom. :-s. Hjärtat liksom!

Vädret är fint och vårligt. Idag har det varit riktigt varmt också. Det smittar även av sej på hästarna har jag fått höra idag. ;-)
Totte har visst kommit på att han faktiskt är en fullblodig unghäst så han lever loppan just nu. Jag trooooor att jag väntar med att prova rida honom ett tag till. ;-)

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2012-03-14 16:01:03

Kul att du får jobba, själv går jag hemma och njuter just nu. Lyx på hög nivå

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela