chios

Jobba

Publicerad 2012-03-06 18:09:23 i Allmänt

Idag började äntlugen k jobba. Vi har varit hemma tillsammans sen augusti. Det är lång tid det!! Men den har faktiskt gått fort och över förväntan. Men visst sjutton är det skönt att komma ufrån varandra lite, det tänker jag inte förneka. Detta jobb varar visserligen bara i 3 veckor men framtiden ser ljus ut av diverse anledningar. En är ju att han drar till forsmark i maj och det jobbet är 4-5 veckor långt. Fina kosingar blir det!!!
Bra början på en ny "jobbkarriär". 

Fridas medicin verkar göra susen för hon har bara fått positiva ord från dagis de senaste dagarna, hoppas det håller i sig. Även hemma har det blivit lite bättre, man kan tala till henne på ett annat sätt, hon lyssnar faktiskt oftare nu. Gullpumplan!

Annars har dagen varit lugn och jag hsr njutit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela