chios

Julius

Publicerad 2012-03-05 13:54:05 i Allmänt

Idag har jag varit på Backa och mockat åt maries juveler, Donelli och Julius. Efter det var klart så hämtade jag Julius, satt på grimma och longerlina och sen begav vi oss ut på en promenix.
Vi gick över riksvägen och upp mot skogen. Väl där fick vi vända för det var bara en massa is fortfarande, det lär nog dröja innan den är borta.
Vi gick över åkrarna istället så att vi kom ut på den andra grusvägen som leder tillbaks till byn.
Väl där så mötte vi en travhäst och det var spännande tyckte Julius med spetsande öron. Efter det så blev han lite energisk och trippade på bredvid. Fick säga åt honom ett par ggr att jag fanns i andra änden.
Över vägen igen och sen var vi hemma.
Härlig promenad som tog ca 50 minuter. Det var dock lite kallt och solen saknades men det var åtminstonde vindstilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela